Personalizați preferințe de consimțământ

Folosim cookie-uri pentru a vă ajuta să navigați eficient și să îndepliniți anumite funcții. Veți găsi mai jos informații detaliate despre toate modulele cookie din fiecare categorie de consimțământ.

Mereu activ

Cookie-urile de tip necesar sunt esențiale pentru a activa funcțiile de bază ale acestui site, cum ar fi furnizarea de autentificare securizată sau ajustarea preferințelor dumneavoastră de consimțământ. Aceste cookie-uri nu stochează date de identificare personală.

Nu există cookie-uri în această categorie.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

Nu există cookie-uri în această categorie.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Nu există cookie-uri în această categorie.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

Nu există cookie-uri în această categorie.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

Nu există cookie-uri în această categorie.

Raport activitate call center 01-30.04.2024

Te afli aici:
  1. Acasă
  2. >
  3. Comunicare mass-media
  4. >
  5. Anunțuri
  6. >
  7. Raport activitate call center 01-30.04.2024

În perioada 01 aprilie 2024 – 30 aprilie 2024, la HELPLINE cu număr unic la nivel național 0800.500.333, destinat victimelor violenței domestice, discriminării pe criteriul de sex și traficului de persoane, linie telefonică non-stop gratuită din cadrul Serviciului Strategii, Politici, Programe și Monitorizare pentru Prevenirea și Combaterea Violenței Domestice, au fost primite un număr de 889 apeluri.

Din totalul de 889 apeluri primite:
• 573 au fost apeluri preluate;
• 260 au fost apeluri scurte;
• 56 apeluri pierdute (angajare într-o altă convorbire).
Cele 573 apeluri preluate sunt clasificate astfel:

din punctul de vedere al domeniului pentru care a fost apelată linia telefonică:

• 267 apeluri în domeniul violenței domestice (relatare acte de violență, informații privind adăposturile pentru victimele VD, informații privind linia telefonică, etc.);
• 2 apeluri în domeniul traficului de persoane;
• 2 apeluri în domeniul violenței sexuale – alt context decât VD;
• 2 apeluri în domeniul egalității de gen;
• 300 apeluri alt domeniu/nu au fost de competența ANES (semnalare situații care nu sunt de competența ANES).

din punctul de vedere al calității persoanei apelante:

• pentru cele 267 apeluri în domeniul violenței domestice (inclusiv reveniri) :
198 apelanți „victimă”;
59 apelanți „martor”;
10 apelanți „altă persoană”;

• pentru cele 2 apeluri în domeniul traficului de persoane (inclusiv reveniri):
2 apelanți „martor”;

• pentru cele 2 apeluri în domeniul violenței sexuale – alt context decât violența domestică:
1 apelanți „victimă”;
1 apelant „martor”;
• pentru cele 2 apeluri în egalității de gen:
2 apelanți „victimă”;
• pentru cele 300 apeluri care nu au fost de competența ANES (inclusiv reveniri):
300 apelanți „altă persoană”.

În ceea ce privește tipurile de violență care au fost semnalate* (inclusiv în cazul unor reveniri ale apelantului), în cazuri de violență domestică și pentru situațiile în care persoana apelantă și-a exprimat disponibilitatea de a oferi detalii în acest sens, avem:

• 161 acte de violență fizică;
• 217 acte de violență verbală;
• 210 acte de violență psihologică;
• 3 acte de violență socială;
• 8 acte de violență sexuală;
• 3 acte de violență economică;
• 4 acte de violență cibernetică;

* În cazul unui apel, de regulă sunt semnalate mai multe tipuri de violență.

Sprijinim victimele violenței domestice. Linie Telefonică Non Stop Gratuită